29 mars

Hej alla glada!
Idag har jag städat, rensat tvättat och packat ner saker inför flytt.
Hela helgen får bestå utav det. Sen får vi se vad som händer i veckan!

Det är helt jävla underbart med LOV!
Är dessutom ledig veckan efter lovet också så det är jävligt nice.

Förövrigt är väll allt bra. Håller på att vänta på ett svar på någonting roligt bara. Är så spänd :D
Allting börjar falla på rätt plats. Och jag är så jävla glad att jag har min underbara vänner vid min sida! Ni är bäst.

Och även studenten närmar sig med stormsteg. Visserligen ska jag tillbaka efter sommaren igen, men det sket man väl i. Just nu tänker inte jag bry mig om det!

Och förövrigt så skiter jag i påsken också! :)

Nu tänker jag lägga mig och kolla på serie. Det förtjänar jag faktiskt tycker jag :)

/Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0