Cheaper by the dozen (Fullt hus)

Skådespelare: Steve Martin, Bonnie Hunt, Piper Perabo, Tom Welling, Hilary Duff, Kevin Schmidt, Alyson Stoner, Jacob Smith, Liliana Mumy, Morgan York, Forrest Landis, Blake Woodruff, Brent Kinsman, Shane Kinsman, Ashton Kutcher. 
Handling: Tom och Kate Baker är gifta och har tolv barn tillsammans. De har efter tolv år börjat få ordning på livet med alla barnen. Men när Tom får erbjudande om ett jobb som tränare, som dessutom är hans dröm jobb, så flyttar hela familjen. När de kommit till den nya staden och det nya hemmet så får Kate ett erbjudande om att åka på bokturné, och hon tackar ja efter att Tom garanterat att han kan ta hand om hemmet och barnen. Problemet är bara att barnen inte är glada för flytten, och de börjar göra uppror.

Egna åsikter: Det är en rolig familjefilm. Den är verkligen jättekul! Jag rekommenderar alla att se den. Man får sig ett riktigt gott skratt. Det är en utmaning för Tom att få allt att gå ihop... Hushållet, barnen och jobbet. Garanterat en sevärd film. Jag skulle bli tokig med tolv barn, speciellt om de betedde sig som de gör i filmen. När jag kollar på filmen så kan inte jag sluta le. För jag blir så glad av den. Man ser verkligen hur den där stora familjen ställer upp för varandra tillslut. Så jag rekommenderar den!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0